Op woensdag 17 juni is ons gemeentehuis gesloten vanwege een personeelsuitje. Ook telefonisch zijn wij die dag niet bereikbaar. Ook de Brede HOED is gesloten; de inloopspreekuren zonder afspraak gaan niet door. Als u een afspraak bij de Brede HOED heeft, kunt u wel komen. U kunt dan aanbellen bij de voordeur. Onze excuses voor het ongemak. Op donderdag 18 juni staan wij weer voor u klaar zoals u van ons gewend bent.
Coalitieakkoord
Diemen Samen Verder
Als coalitie willen we samen bouwen aan een stabiel en toekomstgericht Diemen. Dat doen we niet alleen vanuit het gemeentehuis, maar juist samen met de mensen die Diemen maken tot wat het is. Met inwoners die zich inzetten voor hun buurt. Met verenigingen, ondernemers en maatschappelijke organisaties die het dorp dragen. Met scholen en instellingen die bouwen aan kansen voor de volgende generatie. En met onze partners in de regio, omdat veel opgaven groter zijn dan Diemen alleen. Dit coalitieakkoord is ons vertrekpunt. Een gezamenlijke koers voor de komende jaren. Niet alles ligt vast, maar de richting is duidelijk. Samen verder.
Informatie