Door de corona is onze dienstverlening aangepast. Wij werken alleen volgens afspraak. Het dragen van een mondkapje in de hal van het gemeentehuis is verplicht voor iedereen vanaf 13 jaar.  

Ondersteuning bij administratie

Heeft u moeite om uw persoonlijke administratie bij te houden, dan kunt u hierbij geholpen worden.

Hulp bij ordenen van uw administratie

Heeft u moeite om uw persoonlijke administratie bij te houden? Dan kunt u (éénmalig) hulp krijgen van een vrijwilliger bij het ordenen van uw administratie. Ook krijgt u tips hoe u uw administratie kan bijhouden. Aan het einde van de middag gaat u met een overzichtelijke map naar huis.
Goed opgeleide vrijwilligers van de Post Sorteer Groep helpen u. De coördinatie wordt gedaan door MaDi. Bijeenkomsten vinden plaats in de Brede HOED.
Aanmelden is noodzakelijk. Dit kan bij maatschappelijk werkster Judith de Zeeuw van Madi. Zij is op maandag, woensdag en donderdag van 8:30-12:30 uur telefonisch bereikbaar op het nummer van de Brede HOED (020) 31 44 700. U kunt ook een email sturen naar J.deZeeuw@madizo.nl
Meer informatie over MaDi vindt u op de MaDi website.

Hulp bij belastingaangifte en formulieren

Voor het invullen van belastingaangiften en formulieren kunt u terecht bij de Formulierenbrigade. De Formulierenbrigade bestaat uit vrijwilligers. De coördinatie wordt gedaan door MaDi. U kunt bellen met de Brede HOED om een afspraak te maken. De Formulierenbrigade werkt alleen op woensdag.

Humanitas Thuisadministratie

Humanitas Thuisadministratie helpt u om uw geldzaken en administratie op orde te brengen wanneer u het overzicht bent kwijtgeraakt. Een vrijwilliger geeft tijdelijke hulp bij administratie en helpt om zaken op orde te krijgen en te houden. Humanitas Amsterdam en Diemen is te bereiken op (020) 77 36 542. U kunt ook een e-mail sturen naar kantoor.amsterdam@humanitas.nl of kijk op humanitas.nl.