Meldingen via de Makkelijk Melden app

Er is een storing geweest bij de Makkelijk Melden app tussen 21 juni en 18 juli. Inmiddels is de storing gelukkig weer opgelost. Het is mogelijk dat meldingen die in deze periode zijn gedaan, niet goed zijn ontvangen bij de gemeente.  We vinden dit natuurlijk erg vervelend. Misschien is uw melding ondertussen opgelost. Anders kunt u controleren of uw melding goed is binnengekomen bij de gemeente.

Door de storing heeft de gemeente Diemen niet alle meldingen over de buitenruimte ontvangen. Soms is alleen de melding ontvangen zonder de toegevoegde foto van de locatie. Twijfelt u of uw melding in de periode van 21 juni tot en met 18 juli wel goed bij de gemeente is ontvangen? Dan kunt u contact opnemen met ons Klant Contact Centrum; telefoonnummer (020) 31 44 888. Onze collega’s kunnen dit voor u controleren. U kunt ook uw melding voor de zekerheid nog een keer opsturen. De storing is gelukkig weer verholpen en u kunt de Makkelijk Melden app als vanouds gebruiken.