Op woensdag 17 juni is ons gemeentehuis gesloten vanwege een personeelsuitje. Ook telefonisch zijn wij die dag niet bereikbaar. Ook de Brede HOED is gesloten; de inloopspreekuren zonder afspraak gaan niet door. Als u een afspraak bij de Brede HOED heeft, kunt u wel komen. U kunt dan aanbellen bij de voordeur. Onze excuses voor het ongemak. Op donderdag 18 juni staan wij weer voor u klaar zoals u van ons gewend bent.
Update 27 mei 16.00 uur: Diemerbrug weer in bedrijf volgens normaal schema
De Diemerbrug is weer in bedrijf volgens normaal schema. Door de lagere temperaturen vandaag is de storing voorbij. Hierdoor lijkt het erop dat het warme weer van de afgelopen dagen een reden is geweest van de storing. Ook kan het zijn dat de renovatie die enige tijd geleden heeft plaatsgevonden aan de Diemerbrug van invloed is. Dat wordt nog steeds onderzocht. Het is daarom nog niet met zekerheid te zeggen dat de problemen met de brug nu zijn opgelost. De situatie zal de komende dagen nauwlettend gevolgd worden als de temperatuur weer oploopt.