Op woensdag 17 juni is ons gemeentehuis gesloten vanwege een personeelsuitje. Ook telefonisch zijn wij die dag niet bereikbaar. Ook de Brede HOED is gesloten; de inloopspreekuren zonder afspraak gaan niet door. Als u een afspraak bij de Brede HOED heeft, kunt u wel komen. U kunt dan aanbellen bij de voordeur. Onze excuses voor het ongemak. Op donderdag 18 juni staan wij weer voor u klaar zoals u van ons gewend bent.
Brief gemeente: bereid je voor op noodsituaties
De gemeente Diemen vindt het belangrijk dat inwoners zich voorbereiden op mogelijke noodsituaties. Burgemeester Erik Boog stuurt daarom deze week een brief aan alle inwoners van Diemen.
Omdat situaties als extreem weer, stroomuitval of cyberaanvallen het dagelijks leven ernstig kunnen verstoren, heeft het kabinet heeft alle veiligheidsregio’s en gemeenten gevraagd zich hierop voor te bereiden. Het rijk bevordert de bewustwording bij inwoners daarover op een aantal manieren, onder andere via de campagne Denk Vooruit. Diemen geeft op lokaal niveau invulling aan die voorbereidingen en geeft haar inwoners aan wat ze zelf al kunnen doen.
Lees via de volgende link de gehele brief.
Zie ook de pagina Weerbare Samenleving