Op woensdag 17 juni is ons gemeentehuis gesloten vanwege een personeelsuitje. Ook telefonisch zijn wij die dag niet bereikbaar. Ook de Brede HOED is gesloten; de inloopspreekuren zonder afspraak gaan niet door. Als u een afspraak bij de Brede HOED heeft, kunt u wel komen. U kunt dan aanbellen bij de voordeur. Onze excuses voor het ongemak. Op donderdag 18 juni staan wij weer voor u klaar zoals u van ons gewend bent.
Heeft u bijstand nodig?
Heeft u bijstand nodig?
Als u te weinig geld heeft om van te leven, kunt u misschien een bijstandsuitkering krijgen. Uw inkomen wordt dan aangevuld tot een minimum bedrag. U vraagt een bijstandsuitkering aan via Werk.nl. U ontvangt de uitkering totdat u weer genoeg inkomen heeft.