Op woensdag 17 juni is ons gemeentehuis gesloten vanwege een personeelsuitje. Ook telefonisch zijn wij die dag niet bereikbaar. Ook de Brede HOED is gesloten; de inloopspreekuren zonder afspraak gaan niet door. Als u een afspraak bij de Brede HOED heeft, kunt u wel komen. U kunt dan aanbellen bij de voordeur. Onze excuses voor het ongemak. Op donderdag 18 juni staan wij weer voor u klaar zoals u van ons gewend bent.
Anne Frankboom
Helaas heeft de Anne Frankboom bij de Diemerbrug erg te lijden gehad van de stormen de laatste tijd. We willen deze bijzondere boom natuurlijk heel graag behouden. We proberen de boom met een uitgebreide snoeibeurt te redden. De boom moet nu een flink stuk missen, maar misschien kunnen we de boom hiermee wel houden.