Op woensdag 17 juni is ons gemeentehuis gesloten vanwege een personeelsuitje. Ook telefonisch zijn wij die dag niet bereikbaar. Ook de Brede HOED is gesloten; de inloopspreekuren zonder afspraak gaan niet door. Als u een afspraak bij de Brede HOED heeft, kunt u wel komen. U kunt dan aanbellen bij de voordeur. Onze excuses voor het ongemak. Op donderdag 18 juni staan wij weer voor u klaar zoals u van ons gewend bent.
Werkzaamheden Ouddiemerlaan/Beatrixlaan
Gasbedrijf Liander is deze week begonnen met het vervangen van gasleidingen op de Ouddiemerlaan en de Prinses Beatrixlaan. Daarvoor is momenteel de straat op een deel van de Beatrixlaan (vanaf restaurant Judo) tot aan de hoek Ouddiemerlaan en op de Ouddiemerlaan tot aan DJ den Hertoglaan opgebroken.
Als het werk volgens planning verloopt, is vrijdagavond de leiding daar vervangen en de bestrating deels weer aangebracht. Het volgende deel, vanaf de DJ den Hertoglaan tot aan de Omval en het deel tussen Omval en het gemeentehuis, zal Liander daarna gaan uitvoeren. Fietsers en voetgangers worden tijdelijk omgeleid.