Op woensdag 17 juni is ons gemeentehuis gesloten vanwege een personeelsuitje. Ook telefonisch zijn wij die dag niet bereikbaar. Ook de Brede HOED is gesloten; de inloopspreekuren zonder afspraak gaan niet door. Als u een afspraak bij de Brede HOED heeft, kunt u wel komen. U kunt dan aanbellen bij de voordeur. Onze excuses voor het ongemak. Op donderdag 18 juni staan wij weer voor u klaar zoals u van ons gewend bent.
Nieuwe openingstijden Recycleplein
Vanaf 14 december veranderen de openingstijden van het Recycleplein.
Voortaan is het Recycleplein op de zaterdag langer open: van 9.00 tot 16.00 uur. Dat was de wens van veel inwoners. Op maandag kan er voortaan tussen 11.00 en 19.00 uur afval worden gebracht. Zo is het makkelijker om bijvoorbeeld na het werk nog spullen te brengen.
De nieuwe openingstijden zijn, vanaf 14 december:
| Maandag: | 11.00-19.00 uur |
| Dinsdag tot en met zaterdag: |
9.00-16.00 uur |
Tekst geüpdatet op: 13-02-2025.