Op woensdag 17 juni is ons gemeentehuis gesloten vanwege een personeelsuitje. Ook telefonisch zijn wij die dag niet bereikbaar. Ook de Brede HOED is gesloten; de inloopspreekuren zonder afspraak gaan niet door. Als u een afspraak bij de Brede HOED heeft, kunt u wel komen. U kunt dan aanbellen bij de voordeur. Onze excuses voor het ongemak. Op donderdag 18 juni staan wij weer voor u klaar zoals u van ons gewend bent.
Donderdag 11 juni personeelsfeest
Op donderdagmiddag 11 juni is ons gemeentehuis gesloten vanaf 12:30 vanwege een personeelsfeest. Ook telefonisch zijn wij die middag niet bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak. Op vrijdag 12 juni staan wij weer voor u klaar zoals u van ons gewend bent.