Op woensdag 17 juni is ons gemeentehuis gesloten vanwege een personeelsuitje. Ook telefonisch zijn wij die dag niet bereikbaar. Ook de Brede HOED is gesloten; de inloopspreekuren zonder afspraak gaan niet door. Als u een afspraak bij de Brede HOED heeft, kunt u wel komen. U kunt dan aanbellen bij de voordeur. Onze excuses voor het ongemak. Op donderdag 18 juni staan wij weer voor u klaar zoals u van ons gewend bent.
Regionale Energiestrategie (RES)
Overal in Nederland wordt momenteel gewerkt aan Regionale Energiestrategieën. Ook in Diemen. In de Regionale Energiestrategie (RES) wordt bepaald waar in 2030 grootschalig duurzame energie kan worden opgewekt met zonne- en windenergie. In de regio Noord-Holland Zuid, waar Diemen deel van uitmaakt, is de ambitie om 2,7 TWh op te wekken in 2030. Daaraan wil Diemen ook een bijdrage leveren.